ElsaWintercamp.blogg.se

Hej, jag heter Elsa Wintercamp och detta är min blogg om Star Stable Online!

Hej alla ni sominte läser min blogg!

Kategori: Allmänt

Jag har inte skrivit på snart hundra år oh jag har faktiskt funderat på att radera min blogg eftersom ingen läser den. Mne jag tänker inte låta mitt misslyckande vinna! Jag är nästan klar med nästa del i min fanfiction och tänker lägga ut den så fort jag kan även om ingen kommer att läsa den. Jag har även börjat rita en serie med platser och karaktärer från SSO. 
 
NU tilln¨ågot helt annat, jag går mycket i secondhand butiker och letar efter gammalt skit. För ett par dagar sedan hittade ajg ett exemplar av Starstables Starshine Ledgency. Jag skulle gärna vilja ha alla fyra delarna så om någonvet vart de finns eller någon som skulle vilja sälja hör av er!
 
Puss på er alla och ha en riktigt fin vecka! 
 
/Elsa som skriver en mycket obesökt blogg
Kommentera inlägget här: