ElsaWintercamp.blogg.se

Hej, jag heter Elsa Wintercamp och detta är min blogg om Star Stable Online!

Nu är vi här igen

Kategori: Allmänt

Hejsan alla sammans!
 
 
Jag har inte skrivit på hundra år så jag gör det här lite snabbt. Jag funderade på att ta bort min blogg eftersom ingen besöker den och jag tycker att det är tråkigt att inte få någon uppmärksamhet för bloggen. Men jaja, mer om hur mitt ledsna lilla liv senare. 
Jag upptäcvkte något väldigt märkligt igår när jag var ute på nätet och sufade (jag har varit sjuk i tvådagar och inte haft så mycket annatför mig) och fick då en mindblow eller vad det nu än heter. 
Minns ni Mr. och Mrs. Hill
Troligen inte, men då förklarar jag det lite snabbt: 
 
För typ ett år sedan fick man ett uppdrag, tror att det var kring halloween, som gick ut på att man skulle återferena ett spökpar så att de skulle kunna få ro. paret hette Mr. och Mrs. Hill och bodde på den övergivna bondgården på Nilmershögland. Jag började söka efter mer information om dom och hittade lite bakstory på jorvikipedia.wikia.com och började då som den nörd jag är att hitta på en berättelse om vad som hände. 

 
Jag kanske lägger ut det jag har skrivit ner senare men då måste det bli klart först. 
 
Ha det bra! 
/Hon som skriver bloggen som ingen besöker
Kommentera inlägget här: