ElsaWintercamp.blogg.se

Hej, jag heter Elsa Wintercamp och detta är min blogg om Star Stable Online!

Elsa Wintercamp

Kategori: Allmänt

Nu börjar jag med att presentera mig!
 
Hej!
Jag är Elsa, och jag har är ny här kan man säga. Jag har spelat Star Stable i snart 3 år och det är först nu jag har bestämt mig för att göra en blogg. Jag älskar Star Stable och trots att det har gått en lång tid hittar jag hela tiden nysa sätt att underhålla mig med spelet. 
Jag är en ganska vanlig tjej som älskar hästar och har ridit sen jag var nio. Jag började spela Star Stable när jag var runt 11 år, men jag har innan det spelat båda Starshine legancy och hela serien höst-, vinter-, sommar- och vårryttaren. Jag har alltid gillat häst spel och om jag får skryta, är jag rätt bra på dom! 
 
I alla fall! På den här bloggen kommer jag bland annat lägga upp bilder från spelet, vidios och min egna fanficion! 
 
De fyra systrarna - En Star Stable saga
 
Det kommer komma mer om den i senare inlägg! Nu har jag inte så mycket mer att säga men jag hoppas att ni vill läsa mina senare inlägg och jag hoppas ni har en trevlig dag i Jorvik!
 
/Elsa
Kommentera inlägget här: